Rigtigt eller forkert?

brevkassespørgsmål

Rigtigt eller forkert?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus. Først vil jeg lige sige det er en fantastisk side og har fået mange svar her inde ;). Men min spørgsmål er om der er noget forkert med min pik?. når den bliver stiv står den op af / op af maven og den er ikke rigtig til at gør så den pejer lige ud i luften for så går den bare tilbage igen. Er der nogen forkert eller er det normalt ?.

Svar:

Hej dreng, 13 år,

Tak for rosen, det er godt du kan bruge os til noget...

Jeg springer lige ud i det, og starter med at sige at der ikke er noget galt med dig. Det er helt normalt at en pik kan ligge sig op ad maven når den bliver stiv. Det er også helt normalt at den ikke gør. Og du kan opleve at det ændrer sig igen. Sagen er den at din krop, som 13 årig, bliver udsat for en masse hormoner, og nogle af dem påvirker altså også hvor meget din pik rejser sig, når du får rejsning. Der er altså hverken noget forkert eller farligt i det, det er helt normalt.

Jeg håber det var svar nok, ellers må du skrive igen.

Med Venlig Hilsen

-Sune