rifter

brevkassespørgsmål

rifter

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej B her :) jeg har et spørgsmål til jer når jeg onaner kan jeg godt nogen gange få nogle rifter i forhuden kan det have noget at gøre med at når jeg har stiv pik kan jeg ikke trække forhuden tilbage ned over pik hovedet (ligesom i dudesne i pornofilm) men det er egentlig mest det med rifterne der irriterer mig mest

Svar:

Hej B :)

Rifter i forhuden kan komme, hvis du er lidt for hård ved den når du spiller. Du kunne evt. købe noget glidecreme på apoteket, så der ikke kommer irritation, når du onanere.

Det kunne nu også godt lyde til, at du har noget forhudforsnævring, hvilket godt kan irritere når man onanere. Jeg synes det ville være en god idé, at tage et smut til lægen. Han give dig bedre besked end jeg kan. Forhudforsnævring er meget normalt, og noget der nemt kan ordnes, så der er ingen grund til bekymring :) Lægen kan også give dig noget creme til rifterne, hvis de bliver ved med, at genere dig.

Håber du kan bruge mit svar.

Mange Hilsner

Mikkel :)