Ride min kæreste.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg tænkte på, hvordan kan man gøre sådan at drengen kan mærke det mere eller meget når jeg rider ham? Jeg spurgte ham om han kunne mærke det, han sagde nogenlunde. Så hvad kan jeg gøre for at han virkelig kan mærke det? Nogle specielle stillinger, tryk øvelser eller? :-)

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål - jeg vil gerne prøve at svare dig.
For det første så synes jeg det er vigtigt i begge synes det er rart, når du rider ham. Hvis han er din faste kæreste eller i tit ses, så kan i jo øve jer lidt. Du/I vil på den måde finde ud af hvad i synes er lækkert og hvordan i skal bevæge jer.
Det du kan prøve er at have dine ben på hver sin side af ham også bevæge dine hofter frem og tilbage, både langtsomt og hurtigt. Du kan også prøve om du kan finde en rytme hvor du bevæger dig i cirkel-bevægelser. Du kan både sidde oprejst og ligge dig ned over ham.
Du kan også prøve at sætte dig på huk, sådan at du bevæger dig op og ned - både med spredte og lidt samlede ben. Eller for eksempel ride ham, imens han sidder på en stol og du har benene på hver side. Så kan du både sidde med brystet eller ryggen mod ham.
Det kan være lidt svært at vide hvordan man skal bære sig ad, men der er ikke andet for end at prøve sig frem. Du kan jo eventuelt lige prøve at bevæge dig med en større pude mellem benene - så får du måske en fornemmelse af hvad der kan lade sig gøre.
Når pigen sidder ovenpå, så kan hun oftest mærke det meget mere end fyren kan. Mange fyre kan godt lide det, selvom de måske ikke kan mærke så meget, som de måske kan i en anden stilling. Men de kan lide at se pige ride sig og bevæge sig.
Prøv om i kan tale om hvad der er rart og lækkert for jer begge og så prøv jer lidt frem.
Held og lykke med det.
Julehilsner fra Bibi