At ride.
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hejsa :-) Jeg har nu læst i et par debatter om at ride sin kæreste. Nogle siger at det er forkert at gøre det fra side til side, mens andre siger det er forkert at gøre det op og ned. Det forvirrer mig lidt, men kan sikkert gøre det på begge måder? Men hvad tror du flertallet af fyre er mest til? :-)

Svar:
Hej :-)
Jeg kan fortælle dig, at jeg mener ikke der er noget som hedder rigtigt og forkert når 2 mennesker dyrker sex. Hvis begge parter kan lide det der sker, så er det godt for dem. Hvis der er nogen som siger, at det er forkert, at gøre det fra side til side, er det måske fordi de ikke kan lide det på den måde.
Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad flertallet af fyrene mest er til, da der er rigtigt mange måder at dyrke sex på. Måske kan du lave din egen lille undersøgelse. Sig det er en lille privat undersøgelse - du kan eventuelt sige de kan svare dig anonymt på en lille seddel. Hvis du har lyst kan du prøve at spørge nogle fyre hvad de er mest til, så finder du ud af det i de kredse du færdes?
Jeg vil da gerne høre svaret, hvis du laver en undersøgelse.
Mange hilsner Mette