Ret så afhængig af onani

brevkassespørgsmål

Ret så afhængig af onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 3 dage siden

Jeg fandt jeres hjemmeside her for en måneds tid siden og begyndte at læse jeres artikler. Jeg lå i min seng (jeg har en vane med at have min hånd lignende mellem mit lår og mine bukser)  uden at jeg lagde mærke til det begyndte min hånd at krybe hen mod mit underliv. Da jeg endelig opdagede det lå min hånd og nussede min skede, min krop var fyldt med den bedste følelse. Jeg havde onaneret. Nu er jeg afhængig af det(gør det lige nu), jeg for lyst til det hele tiden også selvom jeg er sammen med andre mennesker.

Mit spørgsmål er: skal jeg begrænse det og hvordan

Og: hvordan bliver jegendu mere tændt

Svar:

Hej med dig :-)

Det er ganske naturligt i din alder, at man begynder at eksperimentere med sig selv og sin krop, og det hjælper på sigt én til at blive mere bevidst om ens egen krop. Det er rigtig sundt.

Når man oplever noget som er rigtig rart og nyt, kan det godt være meget spændende og man kan nærmest få følelsen af at være "afhængig", hvilket det lyder til, er det du beskriver i forhold til din onani. Jeg tror ikke, at du bliver ved med at finde det lige så spændende, selvom du selvfølgelig nok hverken vil eller bør stoppe, og dermed tror jeg også, at du på et tidspunkt igen får følelsen af bedre at kunne styre det, og ikke have lyst til det hele tiden, når det ikke længere er så nyt og du sikkert stadig føler, at der er en masse du kan udforske. Du spørger helt konkret, om du bør begrænse din onani og hvordan. Jeg synes ikke, du bør begrænse dit onani, så længe det foregår når du er alene og det ikke fylder hele din dag. Onani er som sagt sundt for dig på den måde, at du lærer din krop at kende - og på den måde også lære, hvordan du bliver mere tændt. Du kan evt. prøve, at eksperimentere mere med din onani og evt. din orgasme og røre ved dig selv på nye måder eller danne historier i dit hoved, som tænder dig.

Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers må du endelig skrive igen! :-)

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål