Religiøse forhindringer.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej, jeg dreng 16 år er. Jeg ikk' samlej ha', da jeg ik gift med kæll har. Kan i med et forslag komme? Hilsen Ahmed :-)

Svar:
Hej med dig!
Jeg vil foreslå dig at du prøver at onanere. Her kan du lege med dig selv og lære hvordan det føles at røre dig selv og få en udløsning. Gennem onanien kan du lære din egen seksualitet bedre at kende. Du kan øve dig i at tilbageholde udløsningen, ved at stoppe lige inden du får lyst til at sprøjte. Jo mere du kender til dig selv og din krop jo lettere er det for dig at vide hvad du godt kan lide og hvordan. Selvfølgelig er det altid anderledes hvis der er en kæreste. Så må I prøver jer frem og/eller tale om hvordan det skal foregå. Det er altid en god ide at have tålmodighed når det handler om sex. Der skal tid til at dyrke sex.
Gennem onanien kan du forberede dig til samleje, hvis/når du en gang bliver gift.
KH og sommerhilsner Mette