At røre?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hei. Jeg har den her dejlige kæreste som jeg virkelig godt kan lide og han tager på mig og kysser mig en masse steder vi har prøvet at næsten at være nøgne sammen og når han er oven på mig kan jeg mærke han pik er helt stiv og hård og stiv og den står bare lige op jeg har rørt ved den men ikke "nøgen" , jeg ved ikke om han gerne vil have a jeg røre ved den? Og er det normalt at han begynder at ligge som om han er ved at trænge om i mig selv om vi har undertøj på?

Svar:
Hej med dig
Dejligt at høre at du har en dejlig kæreste, som du er rigtig glad for.
Jeg kan desværre ikke svare dig på om din kæreste ønsker at du rører ved hans penis, når i ikke har tøj på. men der er ikke noget galt i at du spørger ham, eller prøve dig stille og roligt frem, lyt til hans vejrtrækninger og få på den måde følelsen af om det er noget han synes om. Det er selvfølgelig vigtigt at du selv føler dig klar? Men ud fra din beskrivelse lyder i begge tl at være parate til at gå skridtet videre.
Det er helt almindeligt at din kæreste ligger som du beskriver i spørgsmålet, jeres lyst til hinanden bliver mere og mere intens jo mere i kærtegner hinanden.
Bedste Hilsner
Sascha