Rødhåret - kønshår..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej.. Jeg vil starte med at sige jeg er rødhåret, og har røde kønshår naturligvis, og det er jeg ikke særligt glad for jeg hader når folk kalder mig "hende den rødhårede" jeg hader hader hader mit hår! mit spørgsmål er bare om drenge ikke synes det er ret frastødende, altså at havde røde kønshår i stedet for sorte som de fleste jo har..? Jeg er bare ret bange for at når jeg kommer til det tidspunkt hvor jeg skal have sex med en at han så synes det er ulækkert... Hilsen den rødhårede..

Svar:
Hej med dig ”den rødhårede”
Vi er heldigvis alle sammen forskellige og ser forskellige ud – det har du sikkert hørt et par gange. Mange piger og drenge kan føle sig usikre på sit udseende og ønsker sig anderledes,  og det kan være ret svært at føle sig godt tilpas, men det man nu har fået fra naturens side. Piger med glat hår, kan ønske sig krøller og dem med krøller, kan ønske sig glat hår. Sådan kan det være med små og store bryster, lidt eller meget kønsbehåring, øjenfarve og så videre. Men jeg kan sagtens forstå, at det ikke måske altid er fedt, at blive kaldt hende den rødhårede.
Hvad angår sex, nøgenhed intimitet, forelskelse og nysgerrighed fra drengenes side, så er jeg ret sikker på der er ligeglade med rød kønsbehåring. Man kan sige hver sin smag. Nogle er til blonde piger, andre til brunetter og så er der er også masser af drenge som er til rødhårede piger – og det gælder både foroven og forneden.
Når du kommer dertil, hvor du skal have sex, så kan det vel ikke komme helt bag på fyren, at du har røde hår dernede, når du nu er rødhåret. Men hvis i for eksempel er vilde med hinanden og tændte, så tror jeg det er det sidste han tænker på.
Man er vel altid lidt usikker, især når det hele er så nyt. Fyre kan også være usikre og tænke på om de nu har store nok muskler, om deres pik er stor nok, om de har for meget eller for lidt behåring mellem benene.
Det er på ingen måde frastødende eller ulækkert at have rød kønsbehåring.
Jeg håber det gav dig lidt svar. Nyd dine røde hårfarve – er sikker på der er mange som er misundelige på den og beundrer den.
Mange hilsner Bibi