Rød hovde...

brevkassespørgsmål

Rød hovde...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus... Jeg har et stort problem. Min tissemand er helt rød og mærkelig i enden. Den ser helt ødelagt ud. Os når jeg tisser, så selvom jeg ikke kan tisse mere bliver der ved med at komme tis ud... og bliver nød til at tørre den af med papir. Den er helt rød i enden og den er lidt øm... Jeg har ikke nogen mulighed for at komme til lægen. for så skal jeg sige det til mine forældre og så vil de bare med og min læge ligger over 2 byer væk fra mig... Håber virkelig i har nogen ider til hvad det kan være... hilsen Simon.

Svar:

Hej Simon,

Jeg ved godt at det er et træls svar, men du er simpelthen nødt til at sige det til dine forældre. Jeg ved ikke hvad der er galt med din tissemand, men du er nødt til at gå til lægen med det. Vi er ikke læger herinde, og selv hvis vi var skal din egen læge stadig se på det så I kan finde ud af hvad det er og få det behandlet rigtigt.

De bedste hilsener,

Henriette.