Prut under sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Jeg har i lang tid haft et enormt problem. Når drengen stikker sin penis op i mig, føles det som om jeg skal prutte, og jeg har virkelig svært ved at holde mig, derfor er det faktisk kommet så vidt at jeg hér på det sidste ikke har villet have sex med min kæreste. Det ville bare være så pinligt at prutte under sex, og vi snakker ikke fra skeden!!! I er nødt til at hjælpe mig. Hvad kan jeg gøre for det ikke sker??

Svar:
Hej pige, 17 år
Det er godt du skriver ind når der er noget du tænker på, og jeg skal forsøge at hjælpe dig så godt jeg kan.
Det er ikke ualmindeligt at det kan føles som om man skal prutte under sex. Når drengen trænger ind i dig kan det presse på din endetarm, og så kan det føles som om du skal prutte.
Det kan måske hjælpe dig at gå på toilettet inden sex. På den måde er din endetarm tømt inden og du behøver ikke at tænke så meget over det.
Det bedste råd jeg kan give dig er dog at forsøge at slappe af under sex. Hvis du skulle komme til at slå en prut er du ikke den første det sker for, og fyren du har sex med er højst sandsynligt så optaget af sexen at han ikke opdager det.
Sex er ikke som på film og nogle gange sker der noget man ikke forventer, og måske endda noget der kan være pinligt. Det er derfor rart hvis man er så trygge ved hinanden at man kan grine lidt af det sammen og prøve igen. Den fyr du har sex med oplever sikkert også nogle gange at det hele ikke lige går som han havde tænkt sig.
Jeg håber det var hjælp nok, ellers må du skrive igen.
Med venlig hilsen
- Sune