Problemer med vores første gang part 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej igen Jeg har læst jeres spørgsmål og vil gerne uddybe nogle ting, som forhåbentlig kan give os mere hjælp :) Der blev rådet om, at vi skulle blive inspireret og røre hinanden osv. Det ligger sig sådan, at vi allerede har rørt hinanden, udforsket og prøvet forskellige ting med hinanden (selvfølgelige i et tempo vi begge finder passende). Jeg vil sige vi begge er meget trygge ved hinanden. Jeg vil derfor skyde på det er nervøsiteten i at det er første gang? Jeg ved godt vi skal snakke om det, og mener vi har snakket om det få gange, at det ikke er noget som skal sættes på en høj pedestal og forvente at det er helt fantastisk. Men stadigvæk, selvom alt dette er opnået og gennemført, er han stadig så nervøs at han bliver slap? Er der nogle ting vi/jeg yderligere kan gøre for at hjælpe? Endnu en gang, mange tak for hjælpen :)

Svar:
Hej med dig igen
Det lyder til, at i gør de helt rigtige ting, så derfor kan jeg godt forstå du søger hjælp, nu når det er så svært for ham, at holde den oppe.
Du skriver du mener i har snakket om det, derfor syntes jeg i skal tage snakken igen, så din kæreste er helt sikker på, at det ikke betyder noget hvis han ikke gør det helt rigtige. Jeg syntes også igen du skal forklare ham, at det er ikke for sexens skyld du vil have sex, men bare fordi du holder så meget af ham, at du ønsker og have det med ham, lige meget hvordan han bærer sig af.
Hvis det ikke hjælper, så tror jeg det eneste du kan gøre er, at fortælle ham det er helt i orden og i kan gøre det, hvis han engang føler sig klar. For drenge kan sagtens få perioder i deres liv, hvor den kan være helt umulig at holde oppe, sådan er det desværre bare. Så er man nødt til, at vente indtil han føler sig oven på igen. Specielt nu hvor det er "gået galt" kan han føle sig endnu mere presset og derfor kan det med at aftale at man skal være sammen uden at det skal ende med sex, være en god idé til at tage noget af presset væk. Når presset er mindre og han oplever at "den virker" når i ligger og nusser og rører ved hinanden så kan du på et tidspunkt prøve at gå skridtet videre til sex igen.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw