Problemer med vores første gang

brevkassespørgsmål

Problemer med vores første gang

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, jeg har et spørgsmål som jeg synes er lidt svært at skulle spørge andre om, specielt fordi det ikke kun omhandler migselv, men også min kæreste. Vi har nu været sammen i 3 måneder, jeg har aldrig haft en kæreste før og har derfor heller ikke haft nogen erfaring med andre. Og min kæreste har været sammen med en før mig. Vores problem er, at vi vil gerne have sex og har også prøvet det nu to gange, men, hver gang vi har fået kondomet på og jeg er klar, så bliver han slap inden han skal ind, eller også bliver han det så snart han er lige ved at trænge ind. Han siger han aldrig har oplevet det før og jeg kan forstå på ham at han er pinlig berørt over dette, et slag på selvtilliden. Vi er begge meget forelskede og jeg har været bekymret for, om det har noget med mig at gøre, han har dog forsikret mig om, at det ikke var tilfældet, ikke engang tæt på. Mit spørgsmål lyder: Hvad kan forårsage dette? Er det nervøsitet? - sidste gang rystede han også. Og han har selv fortalt han bare vil have det skal være perfekt sammen med mig. Er der noget jeg kan gøre? Eller har I nogle råd? Et eller andet? Ps. Jeg selvfølgelig også selv super meget nervøs. Håber I kan hjælpe, mange tak :)

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det lyder dejligt i har det så godt sammen og har lyst til hinanden, så er det da også en skam i er løbet ind i problemer med, at holde penissen oppe.

Men i skal vide det er slet ikke unormalt, at en penis kan være svært og holde oppe. Det kan være pga. stress han ikke kan, eller som du skriver fordi han er nervøs. Nu når du siger han rystede sidst, tyder det til han er nervøs og du skriver også han bare vil have det skal være perfekt med dig. Det er faktisk meget normalt, at hvis en dreng elsker en pige rigtig højt, kan han være bange for at gøre noget forkert og blive mere nervøs og så er der store chancer for, at penissen vil falde.

Det som kan få den til at blive oppe, er hvis i begge begynder og slappe helt af og bare nyde hinanden, uden og tænke over i kan gøre noget forkert.

Jeg tror det kan hjælpe, hvis i snakker sammen om det og bliver enige om, at det gør ikke noget det ikke er perfekt de første mange gange. For det tager langtid og finde frem til hvordan man har godt sex sammen, fordi man skal lærer hinandens kroppe og kende. Derfor syntes jeg i skal finde et sted i kan være helt alene, smide tøjet og ligge jer under en dyne. I skal give jer tid til og være nysgerrige over for hinandens kroppe og aftale det ikke betyder i skal gå i seng sammen netop nu, men bare blive inspireret af og rører ved hinanden.

Jeg tror det vil hjælpe ham og måske endda dig, af med det meste af jeres nervøsitet og han vil kunne holde sin rejsning oppe.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw