Problemer med min pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Når min pik er i stiv tilstand er det ligesom ikke muligt at trække forhuden helt tilbage bagved, foran er der intet der forhindrer med bagved tror jeg at den lille snor tråd er for kort, hvad hør jeg ?

Svar:
Hej med dig.
Det lyder som om din forhud godt kunne være lidt forsnævret og måske er strengen lidt kort. Jeg er i tvivl om du kan trække forhuden tilbage når din pik ikke er stiv?
Du kan prøve, at lege med at trække forhuden lidt mere tilbage for hver gang du onanerer, for at udvidde huden. Strengen kan du prøve at massere lidt imens du strækker den lidt for hver gang du onanerer. Hvis du ikke kan klare det selv det en rigtig god ide at søge din egen læge og beskrive dit problem for ham. Husk på at din læger er der for at hjælpe dig, og du er absolut ikke den eneste som har det problem du beskriver. Lægen kan lægge lidt bedøvelse og lægge et snit i forhuden så huden kan give sig.
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive ind igen.
Hilsen Mette.