Problemer med hele pakken

brevkassespørgsmål

Problemer med hele pakken

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 11 år 2 uger siden

Hej, jeg har haft en kæreste i nogle måneder nu, og vi er regelmæssigt seksuelt aktive, men her på det seneste har jeg haft problemer med at kunne få en ordenlig "boner" på hvis vi skulle gøre det mere end en gange indenfor få timer, jeg har ellers ikke haft nogen problemer med det førhen, lige pludselig skete det bare, vil gerne vide om det er normalt og om der muligvis er noget jeg kan gøre ved problemet. Tak på forhånd.

Svar:

Hej med dig...

Jeg tror det er fuldstændig normalt det du beskriver og jeg kommer til at tænke på to grunde til at det er normalt. For det første er det slet ikke alle der har lyst eller kan flere gange i træk og for det andet, så er det meget normalt at være helt vildt tændt i starten af et forhold og man har bare lyst til sex hele tiden.:) Når man så har været sammen et stykke tid, så er det helt normalt at man ikke har sex helt så mange gange som i starten og måske ikke flere gange i træk. Det er i hvert faldt meget forskelligt fra person til person, og din historie er der i hvert fald mange der kender.

Hvis du synes det er et problem, eller hvis din kæreste har mere lyst til sex end dig, så prøv at snakke med hende om det.

Du skal også huske på, at mange unge tror at man skal kunne flere gange og have lyst hele tiden for at være en god kæreste, og det er ikke sådan for alle. Måske er det en opfattelse man har fra i pornofilm eller fordi man tror at alle andre har det på den måde, eller at det er sådan pigerne vil have det...men sådan hænger det slet ikke sammen, fordi det er så forskelligt hvad vi har lyst til og hvor tit. Måske tænker din kæreste faktisk nogle af de samme tanker som dig?

Jeg synes det vigtigste er, at I har det dejligt sammen når I har sex og ikke hvor mange gange i træk man har det..:)

Håber det gav lidt ro..

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål