pragtfuldt men skræmmende

brevkassespørgsmål

pragtfuldt men skræmmende

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Cyberhus! Jeg har haft en meget stærk, men også lidt skræmmende sexuel oplevelse, som jeg tænker meget på og ikke helt ved hvordan jeg skal håndtere. Håber I kan hjælpe. Jeg er en pige på 16. Jeg har haft to kærester, som jeg har været intim med. Det har da været ok, men aldrig det store sus, for det var næsten altid færdig før det var begyndt. Men den anden dag var vi samlet nogle stykker hos en af mine veninder. Vi sad og snakkede og havde det sjovt. Der kom flere til, bl.a. en anden venindes storebror og hans kammerat. Jeg kendte kammeraten ultralidt, men vi kom til at sidde ved siden af hinanden. Han er 18 og herreflot!!! Jeg fornemmede han flirtede lidt med mig og var ret stolt! På et tidspunkt skulle jeg på toilettet, og en veninde fulgte efter mig. Hun havde set han bagte på mig og ville bare lige advare. Han var kendt for at være rigtig pigeglad, men også bare en der dumper pigerne efter en gang. Hold dig fra ham sagde hun. Men jeg var nu ligeglad. Jeg var tændt, og da det var ved at blive lidt sent og jeg sagde jeg skulle hjem, tilbød fyren at følge mig. Det ville jeg gerne. På vejen hjem spurgte han om vi ikke skulle gå en omvej, så jeg kunne se hvordan han boede. Der var ingen tvivl om hvad han ville, men det var ok med mig. Han havde et kælderværelse i sine forældres store hus. Han gik kun efter en ting, men han var helt korrekt over for mig hele tiden, og jeg vidste udmærket hvad jeg gik ind til. Han var gentleman hele tiden, bød mig på chips og peanuts og noget at drikke. Så kyssede vi og han tog tøjet af mig. Meget erfarent – mine tidligere kærester kunne aldrig finde ud af bh’en! Så slikkede han mig, så jeg var åben og våd, og så tog han selv tøjet af. Han fik bekræftet af mig at jeg tog p-piller og så trængte han ind i mig. Han var stor og fyldte mig ud, men da jeg skulle til at komme trak han sig ud. Da jeg var faldet ned igen genoptog han samlejet. Det gentog sig flere gange. Han havde fuldt kontrol over sin fyr og kom ikke, men blev ved at ”snyde” mig. Hver gang jeg var lige ved at komme, trak han sig ud. Til sidst var jeg nærmest stiv som et bræt og fuldstændig udmattet af liderlighed og jeg græd og tryglede om at få min orgasme. Så spurgte han om jeg var klar. Om jeg var! Så trak han mine ben helt op over hovedet på mig, og stødte så vildt til. Det var fantastisk. Det bølgede ind over mig. Jeg ville skrige, men kunne ikke, og så blev alt sort. Jeg er sikker på jeg besvimede, men ved ikke om det var et par sekunder eller meget længere tid. Da jeg kom til mig selv kunne jeg mærke, at han endelig tømte sig. Jeg var fuldstændig udmattet bagefter, men han lod mig ligge rigtig længe og han nussede mig. Så hjalp han mig tøjet på og fulgte mig hjem. Han sagde, at jeg nok var med på, at det med kærester, det var ikke lige ham, og det havde jeg jo forstået. Men jeg fik hans nummer, og hvis jeg fik lyst en anden gang kunne jeg bare ringe eller skrive. Nu er mit sind i oprør. Har jeg opført mig luderagtigt, eller er det luderagtigt at kontakte ham igen, selv om det kun er for at få sex? Det var en fantastisk oplevelse, men det var self skræmmende at besvime. Hvorfor gjorde jeg det? Er det farligt? Kan jeg gøre det igen? Jeg ved godt, vi ikke kan være kærester, men han er så stor og stærk og flot og så veludrustet, at sex er som i den 7. himmel. Vil I godt svare mig? Knus fra Bee

Svar:

Kære Bee

Jeg kan godt forstå du kan være lidt i oprør over det og ikke ved hvad du skal gøre eller tænke. Det er helt okay og rigtig fint at du spørger her.

Bare sex, eller hvad?
Det lyder som om du har haft en dejlig oplevelse sammen med ham og jeg synes ikke det var luderagtigt at tage med ham hjem, hvis du selv havde lyst til at prøve at være sammen med ham. Nu har du jo hans nummer og kan kontakte ham igen. Det kan godt være du har lyst til at prøve det igen, men jeg synes du skal tænke over at hvis I bliver ved at med at ses, kan det være svært at udelukke følelser. Det er jo en meget intim oplevelse at have sex sammen og det kan være du bliver forelsket i ham. Det lyder ikke som om han er interesseret i at være kærester og han er måske ligeglad med dig og tænker kun på sex.

For at passe på dig selv, ville jeg nok råde dig til at mærke godt efter indeni hvis du overvejer at opsøge ham igen. Jeg kan sagtens forstille mig at det kan være svært, fordi du synes han er stærk og flot. Det virker som om du er meget tiltrukket og det gør det endnu sværere. Det at han ikke er interesseret i kæresteforhold kan måske gøre det svært, hvis nu du bliver forelsket i ham. Du skal i hvert fald gøre op med dig selv, om du har lyst til at have sex med en, som måske også har sex med mange andre piger og at i ikke kan være kærester. Du kan risikerer at blive såret. Så du bliver nødt til at gøre op med dig selv om det er ok med dig at det udelukkende er sex han er interesseret i.

Orgasme
Du skriver at du følte du besvimede et kort øjeblik da I havde sex. Det kan sagtens ske hvis man får en kraftig orgasme og ud fra det du beskriver kunne det god lyde som om at det hænger sammen med det. Det er der ikke noget unaturligt i og er ikke farligt. Du vil godt kunne opleve det igen, hvis du får en kraftig orgasme.

Her til sidst vil jeg bare sige, at hvis du fortsætter med at se ham, så husk at passe godt på dig selv og husk beskyttelse. Du kan ikke vide hvor mange andre piger han også er sammen med.

De bedste hilsner Sine