Post-Hus

brevkassespørgsmål

Post-Hus

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 6 måneder siden

hey ch, jeg har fornylig bestilt noget intimsæbe, og så kunne man vælge om man ville komme og hente det i buttiken eller i

post-huset i nærheden af en, men problemet er så, at jeg ved ikke om, de spørger om noget specialt før de vil givee mig pakken, og

om man skal være ældre end 14 år for at tag imod pakken ?

Svar:

Hej med dig.

Når man henter pakker på posthuset, skal man kunne dokumentere, at man er den person, som pakken er blevet sendt til. Du skal derfor vise damen ved skranken dit sygesikringsbevis, så hun kan tjekke, at dit navn passer med det på pakken.

Herudover spørger hun dig ikke om noget, og du vil altså ikke have problemer med at skulle hente pakken.

Jeg håber, du bliver glad for det, du har bestilt!

Kh. Matilde