Porno/onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej jeg er en pige på 11 år og jeg vil gerne prøve at onanere lidt mere end jeg plejer jeg plejer at køre bruseren op og ned af min fisse men jeg synes ikke altid jeg for orgasme
jeg kan ikke lide at give mig selv finger det gør ondt har i nogle gode onani øvelser/ting til at onanere med til piger.
også vil jeg gerne havde nogen gode porno sider til at blive tændt af hvis i ved nogen
knus fra den anonyme pige

Svar:
Hej Anonym
At onanere er helt naturligt og en rigtig god måde at lære sin egen krop og lyst at kende. Bruseren kan være en god måde at onanere på, men der findes selvfølgelig en masse andre muligheder også. At give sig selv finger er også en mulighed, men det er selvfølgelig vigtigt at gå stille og roligt frem og kun gøre noget der føles rigtigt og rart, og derfor synes jeg det er fint at du så sklart siger at du ikke har lyst til at give dig selv finger, når det ikke føles godt.
Jeg har fundet en artikel fra sexlinien.dk som måske kan give dig lidt inspiration til gode onaniøvelser. Du kan læse mere her
I forhold til det med gode porno sider, så kan jeg desværre ikke rigtig hjælpe dig. Ikke fordi der er noget forkert i at se porno, men fordi at Cyberhus også bliver besøgt af børn helt ned til 9 år. Derfor ønsker vi ikke at der ligger direkte links eller navne til porno-sider på cyberhus.dk.
Så der må du prøve at google dig lidt frem. Men når du kigger porno så vær lige opmærksom på at porno i bund og grund er lavet af og til voksne. Derfor er det vigtigt at du er opmærksom på at du let kan falde over porno som kan være voldsomt eller direkte ubehageligt at se. Hvis det sker er det bare med at trykke på krydset og lukke ned.
Jeg håber du finder det du leder efter og at du også finder nogle flere gode onanimetoder som fungerer for dig.
Mange hilsner
Niels-Christian