Porno og forelskelse.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa :) Jeg er en dreng på 13 år. For et par uger siden begyndte jeg at se porno. Det startede med en aften, hvor jeg var meget ophidset og havde lyst til at se på noget frækt. Jeg sad og søgte på internettet og fandt en video med to piger, der slikkede og gjorde andre ting på hinanden. Pludselig begyndte jeg at få en dejlig fornemmelse i kroppen og så videre. Næste dag fandt jeg en anden video og så den mens jeg onanerede. Derefter er jeg begyndt at se mere og mere porno. Men samtidig er jeg helt vildt forelsket i en fra min klasse. Jeg synes hun er rigtig sød og ser også på billeder af hende. Jeg har været forelsket i hende i et par år nu, men da jeg nu er begyndt at se porno er jeg bekymret over om det er normalt at se porno når man er forelsket. Er det forkert elle ej at se på porno når man er forelsket? Håber i virkelig at i ville svare på mit spørgsmål. Hilsen den 13 årige.

Svar:
Hej 13 årige.
Du behøves ikke at bekymre dig mere, det er helt almindeligt at se porno selvom man også er forelsket. Der intet forkert eller galt i det. Du er lige begyndt at se porno, og hvis du fortsætter med det, vil du støde på film som tænder dig, andre film som du ikke tænder på og derfra vil du på et tidspunkt have en ide om, hvilke pornofilm og fantasier, som du bedst kan lide. Dette er en del af din seksuelle udvikling og kan godt foregå på samme tid som en forelskelse.
Håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at kontakte os her på Cyberhus igen.
Venlig hilsen Lisa.