porno. HJÆLP!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey cyberhus. Jeg har et stort problem (synes jeg selv) Jeg kommer nemlig til at se porno nogle gange. Jeg er bestemt ikke stolt af det, og det er glamt at tænke på at jeg ser det og at jeg kun er 13! Har virkelig brug for at vide hvad jeg kan gøre ved det, og hvorfor at jeg ser det, og er det normalt som 13 årig? Har brug for HJÆLP! Fra:

Svar:
Hej med dig
Det virker til at det er rigtig hårdt for dig, at du ser porno selvom du ikke har lyst og jeg kan virkelig forstille mig hvor hårdt det kan være, når du selv syntes det er et stort problem.
Men jeg håber, du kan være lidt mere rolig nu hvor jeg svarer dig, for det er helt normal du har de lyster i den alder. Selvom du selv syntes det virker forkert, så er der utrolig mange drenge der begynder at se porno når de er 13. Grunden til at man får de lyster i den alder er, at man er blevet teenager og det ændrer nogle ting ved ens krop og giver nogle andre lyster, fordi at man begynder at udvikle en masse hormoner. Af de hormoner du begynder at udvikle, er det især det hormon der hedder testosteron der er skyld i, at du har lyst til at se porno, selvom det virker forkert.
Men Jeg kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at se porno, hvis du ikke føler du er klar til det. Så derfor vil jeg komme med en metode til dig, som virker på rigtig mange drenge, til at dæmpe for den lyst til at se nøgne damer.
Det som kan hjælpe er hvis du onanere, når du får lyst til porno. Mange tænker f.eks. på en pige de godt kan lide imens de onanere, for at opnå en behagelig følelse indvendig. Til sidst når du onanere, vil man typisk få en stærk følelse, som nogle gange vil være en orgasme og den kan dæmpe dine lyster i noget tid.
Hvis du har lyst til at vide lidt mere om onani, kan læse lidt om det på dette link
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw