Porno.? Fisse? Homo? Sex? Hvad sker der???
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Mig og en pige vi sad og snakkede og så sagde hun "hvor stor er din pik" jeg sagde det hved jeg ikke vil du se? og hun sagde ja og jeg troede ikke der var noget porno over det men så træk hun i den og suttede min pik. Vi sad i min stue og så gik vi ind i min mors og fars sove værelse og hun smed tøjet og knebene med mig og det føltedes godt, jeg havede aldrig prøvet sex før og hun spurgte mig og jeg ville slikke fisse og jeg sagde hvordan. Hun stod nu op i sengen og sagde jeg skulle ligge mig ned og så  Lå hun med sin fisse henne hved mig hivede og jeg slikkede og det var mega godt, vi knebede helt ind til næste dag og fik ikke noget søvn. Men så kom min mor og far og så jeg gav hende penis og spærm Og hun sagde undskyld til mine forældre og jeg fik stue rest men da jeg ikke havede stuerest mer skrev hun at jeg skulle møde hende hjemme hos hende.
jeg kom og så en dreng var der og så spurgte han ind til og jeg var god til sex (han var 17 år) og så knebede vi, jeg skrev til min mor og far at jeg var ovre hos min ven. men jeg er bare så home liderlig at jeg suttede hans store daglige penis ah ah...og så kom der en pige som var 25 år og hun havede mega storE brøster, og jeg fik lov til at knebe med hende og få fisse Og jeg var meget liderlig og så kom der en 38 årig mand og knebene mig i mit røv huld og det var godt!
Jeg synges ikke det var voltagles for jeg elsker sex og porn. Men så kom fejlen der gik 1 år og jeg blev 13 år og en 9 årig pige i min skole ville knebe Og hun var lækker så vi knebede og jeg fik hendes fisse og hun fik pik?
Er jeg ond homo eller blevet voldtaget?
Kh den sexuale dreng der elsker sex og vil have det med alle

Svar:
Hej med dig
Det lyder som nogle vilde seksuelle oplevelser du har haft og når man har haft det, kan man godt komme i tvivl om hvordan man skal gøre og føle bagefter.
Det er helt almindeligt at man i din alder har lyst til at eksperimentere med sin seksualitet, fordi det er den eneste måde man kan finde ud af hvad man kan lide og hvad man ikke kan lide. Det er vigtigt at finde ud af hvilke grænser man har for at få det bedste ud af sex, men også fordi at man hurtigt kan komme til at overskride sine egne og andres grænser. Selvom det er helt naturligt at have lyst til at prøve mange forskellige ting af så bekymrer det mig at du har haft sex med nogle der er så meget ældre og yngre end dig selv. Når man kun er 14 år, så kan det være rigtig svært at mærke hvad der er rigtigt og forkert og derfor kan man komme til at gøre ting, som man kan fortryde eller blive ked af bagefter. Du skriver selv og spørger om du er blevet voldtaget og det får mig til at tænke på om noget af det der er sket, måske ikke helt har føltes rigtigt?
Du spørger også til om du er homoseksuel og det kan sagtens være. Det er ofte i din alder at man begynder at finde ud af hvilket køn man er til, men det er også helt i orden at afprøve både piger og drenge, for at finde ud af hvad der tænder dig mest. Det kan være at du senere ombestemmer dig eller finder ud af at du er biseksuel og derfor altså kan lide begge køn lige meget. Teenageårene er netop de år hvor man finder ud af hvem man gerne vil være og hvem man kan lide og derfor også nogle år der kan være lidt forvirrende. Det er vigtigt at huske på at du ikke skal bestemme dig for det ene eller det andet, men mærke efter hvad der føles bedst for dig.
Til sidst vil jeg sige at det vigtigt at lytte godt efter hvad du selv har lyst til, men også hvad dem du er sammen med har af grænser. Hvis det er lidt svært for dig at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert, så synes jeg at du skal overveje at komme ind på vores chat. Her sidder voksne rådgivere der kan hjælpe og som du kan snakke med. Du kan finde vores chat HER.
Pas på dig selv, hilsen Marianne