Porno.

brevkassespørgsmål

Porno.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

Hejsa. 1.Jeg vil spørge om det er normalt og o.k at se porno i min alder og om jeg skal stoppe med det fordi jeg er meget usikker. 2.Når man onanere skal man så vaske fingerne først inden man begynder eller er det ok bare at slikke sine finger?. Hilsen den usikre:)

Svar:

Hej med dig

Det er nogle rigtig gode spørgsmål du stiller og jeg kan godt forstå hvis du er lidt i tvivl og er usikker. For du er i starten af dine teenage år og der sker mange nye ting inde i dig, som f.eks. at du kan få lyst til og se porno.

Jeg syntes kun du skal stoppe med, at se porno hvis du selv syntes det er forkert. Ellers syntes jeg ikke der er en grund til det og det er faktisk ikke unormalt man begynder, at interessere sig for porno i din alder, fordi det er så nyt og spændene.

Nu vil jeg springe til dit andet spørgsmål og mit svar er, du kan sagtens nøjes med, at slikke eller sutter dine fingre rene inden du onanere. Det vigtige er bare du får de værste bakterier væk, som kan sidde på fingrene. Så gå du bare i gang, med det.

Jeg håber du kan bruge svarene

Med venlig hilsen Paw