porno

brevkassespørgsmål

porno

brevkassespørgsmål af
nic
16 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

er det normal at jeg ikke kan få stiv pik uden at se porno

Svar:

Hej med dig

Du spørger om det er normalt at du kun få stiv pik, når du ser porno? Jeg tænker at det afhænger lidt af situationen.

Mener du når du onanerer? Hvis det handler om når du onanerer tænker jeg ikke det er så udsædvanligt. En del har brug for porno, når de skal onanere.  Nogen kan få stiv pik, bare ved at tænke på et eller andet bestemt de tænder på. Nogen kan få stiv pik, helt uden at tænke på noget seksuelt.

Hvis du mener når du skal have sex med en partner, tænker jeg at det er lidt mere usædvanligt, og måske også mere problematisk. Nogle par nyder at se porno sammen, som en del af at have sex, men det er jo ikke alle der synes det er fedt.

Hvis du godt kunne tænke dig at arbejde med at kunne få stiv pik uden at se porno, tænker jeg ikke det er et problem. Det handler om øvelse...og tålmodighed.
Når du onanerer kan du eksempelvis prøve at gøre det på tidspunkter hvor du er alene hjemme, eller om aftenen når du er gået i seng og er ret sikker på at du ikke bliver forstyret. Tænk på nogle af de ting som normalt tænder dig. Til at starte med kan det måske være noget porno du har set. Prøv at røre dig selv imens du prøver at skabe de her "billeder" inde i hovedet. Både på pikken, men også rundt omkring på kroppen, hvor det føles rart. Lårene, maven, brystvorterne måske? Prøv at undgå at tænke på at pikken bare skal blive stiv lige nu og her. Prøv i stedet at fokusere på det der føles rart, og de billeder du danner i hovedet.
Med lidt øvelse er jeg sikker på at du kan komme til at få stiv pik, uden porno...hvis altså det er noget du gerne vil.

Mange hilsner
Niels-Christian