Pocket pussy

brevkassespørgsmål

Pocket pussy

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej med jer. Jeg er en drang på 24 år, og er ikke helt så køn. det vil sige at ingen piger gider bolle med mig. har virkelig lyst til sex, og har tænkt på det siden jeg var 12. ved i hvor je kan kæbe en pocket pussy

Svar:

Hej med dig.

Først vil jeg sige til dig, at jeg synes, det er ærgerligt, at du tænker, der ikke er nogen piger, der vil bolle med dig. Uanset om man er smuk eller ser speciel ud, høj eller lav, langhåret eller korthåret vil der som ofte være nogen, som synes, man er tiltrækkende præcis, som man er. Med det vil jeg sige til dig, at jeg synes, det er vigtigt, at du ændrer dit syn på dig selv og måske begynder at lede efter noget ved dig, som gør dig unik. Det kan være, du har noget rigtig flot hår, nogle strålende øjne, en flot kropsholdning eller noget helt fjerde. Når man finder noget ved sig selv, som, man synes, er pænt, kan man begynde at fremhæve det for på den måde at komme til at føle sig rigtig pæn og tiltrækkende. Når man selv føler, at man ser godt ud, vil andre som ofte også synes det. Jeg vil foreslå dig at stille dig foran et helfigursspejl og gå på opdagelse i din egen krop og ansigt og sætte dig som mål, at du skal finde mindst tre ting, som du er glad for. Det kan være en god øvelse til at få et godt billede af sin egen krop på.

Udover at der sikkert er noget ved dit udseende, som er pænere, end du tænker, så synes jeg også, det er vigtigt, at du husker på, at du som person kan have rigtig meget at byde på. Når alt kommer til alt, er det personligheden, der betyder noget og også det, vi tænder på. Jeg er overbevist om, at du har sider ved dig selv, som er særligt spændende, og som du kan fortælle pigerne om for at få dem til at vise interesse for dig. Jeg tænker, det er vigtigt, at du ikke giver op ift. at finde en pige. Jeg tror, det vil lykkes for dig, når du bliver bevidst om dine gode sider og begynder at bruge dem og fremhæve dem, når du er sammen med pigerne. Det kan tage noget tid og kræve lidt øvelse, men jeg tror, det vil være anstrengelserne værd.

Jeg kan godt forstå, at du har rigtig meget lyst til sex og har haft det i mange år. Det er helt normalt og noget, som alle drenge har. Det er også helt naturligt, at du er nysgerrig efter at få afprøvet noget sexlegetøj. Jeg kan fortælle dig, at der findes en masse sider på nettet, hvor du kan købe sexlegetøj og pocket pussys. Jeg vil foreslå dig at søge på Google. Hvis du skriver "Pocket Pussy" i søgefeltet, vil der med garanti dukke nogle netforhandlere op. De fleste sexlegetøjsforhandlere på nettet, sender deres forsendelser i diskret indpakning, hvilket betyder, at du ikke skal være bange for, at posten eller dem, du bor sammen med, kan se, hvad du har bestilt.
Udover netforhandlere ved jeg også, at der findes mange forretninger, som forhandler pocket pussys. Der er sådan nogle forretninger i de fleste større byer. Igen kan du prøve at undersøge via Google, hvor der ligger en forretning nær dig.

Jeg håber, du finder ud af det og ønsker dig held og lykke.

Vh. Matilde