Pisse Liderlig

brevkassespørgsmål

Pisse Liderlig

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 3 uger siden

Hej jeg er en dreng som virkelig er liderlig, og jeg har seriøst brug for noget porno at gokke den af til. Har i nogle foreslag, for er virkelig liderlig. hvis ikke kom ellers med noget man kan stille trangen med. Hilsen den liderlige Hankat

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål til os i Cyberhus.

Der er virkelig gang i dine hormoner og jeg kan læse at du virkelig er liderlig (som en liderlig hankat skriver du - miiiijauu) og at du har brug for porno til at gokke den af til. Der er ikke noget galt i at stille sin lyst til porno. Jeg vil foretrække at foreslå dig at du f.eks investerer i nogle pornotegneserier eller erotiske noveller, som du kan kigge på/i imens du onanerer. Der er også mange som bruger deres fantasi, og forestiller sig billeder på nethinden af lækre piger og/eller drenge.

Hilsen Mette.