Pinlig/ulækker lyst
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg har et vildt pinligt problem. Jeg tror at jeg er en afart af en slags..? Når jeg skal tisse rigtig meget får jeg sådan en dunkende fornemmelse. Dernede... Jeg får lyst til at røre ved mig selv... Nogle gange holder jeg mig så længe jeg overhovedet kan og så ender det med at jeg tisser i bukserne og jeg nyder helt vildt når jeg ikke længere kan holde mig og bare mærker tisset løbe ned af mine ben.
Bagefter tager jeg hånden ned og rører ved migselv uden på bukserne... En dag hvor jeg var inde i byen med min veninde skulle hun tisse rigtig meget og kunne næsten ikke holde sig. Hun kunne slet ikke koncentrere sig om andet og snakkede om det hele tiden. Vi skulle selvfølgelig finde et toilet, men selvom jeg godt vidste hvor det nærmeste var sagde jeg det ikke, på den måde trak jeg tiden ud til hun kunne komme på toilettet.
Hun nåede det uden uheld. Men det der er underligt er at jeg følte den der dunken helt vildt intenst hver gang hun sagde: "Jeg skal bare sååådan tisse" eller "nej, nu tisser jeg snart i bukserne" Jeg var ved at sprænges af den der lystfølelse eller hvad man kalder det.
Da jeg så hende krydse benene, mens vi ventede på grønt lys, var jeg ved at eksplodere. Hvad sker der med mig..? Er det sygeligt..? Jeg har aldrig været sammen med en dreng, og får ikke den der følelse af andre ting end af at skulle tisse eller se/høre at andre skal tisse. Hilsen den ulækre pige

Svar:
Hej Pige, 14 år.
Jeg synes det er super godt at du skriver ind til mig.
Som du kan se har jeg valgt, bare at kalde dig pige, og ikke som du selv skriver den ulækre pige. Det har jeg fordi du ikke skal føle dig ulækker. Alle har lyst til noget forskelligt, og det er ikke engang sikkert at du tænder på tis som sådan.
Når man kniber sammen for at holde tis inde spænder man nemlig bækkenbunden og det kan føles hele vejen fra klitoris og om til endetarmen. Følelsen kan være rigtig rar. Især hvis man lægger benene over kors samtidig, hvilket også er ret almindeligt når man skal tisse.
Når du så føler samme fornemmelse over din veninde, kan det være fordi du "overfører" følelsen til dig selv.
Jeg ville råde dig til at prøve at lege lidt med din krop, for eksmepel at forsøge at knibe sammen som om du skal tisse, selvom du ikke skal. Måske skal du prøve at onanere (når du føler dig klar til det). Det er noget du kan gøre for at finde ud af om det er tisset du kan lide, eller om det bare er det der sætter kroppen igang.
Jeg håber det var en hjælp, ellers skal du være velkommen til at skrive herind igen.
Med Venlig Hilsen
Sune