Pikken, uhh ja.

brevkassespørgsmål

Pikken, uhh ja.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 11 år 5 dage siden

Hej med jer! Mig og min kæreste har haft sex mange gange. Han er virkelig bare dejlig og den bedste overalt på jorden. Vi har sex hverdag i denne uge fordi vores forældre skal på arbejde tidligt. Vi elsker hinanden vildt højt og får aldrig en bedre pik end han har, det er den bedste!!!! Jeg har sagt det imens vi havde sex og så begyndte at gøre det bedre :) Orgasme er bare den bedste følelse, mmm i love it.

Svar:

Hej med dig..

Hvor er det fedt at høre, at du og din kæreste har noget godt sex og at du er vild med hans pik. Og ja, orgasmen kan de fleste vist være enig med dig i, er en dejlig ting..

Husk kondom

Venlig hilsen
Erroll