Pikken

brevkassespørgsmål

Pikken

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hey d' damer :-) Jeg er en dreng med en dejlig kæreste osv. og vi har haft sex sammen (meget) med beskyttelse og uden... Men altså min kæreste har sagt til mig om jeg ikke kunne få den vokset større? Også vil jeg gerne spørg: 1: er det på nogen måde farligt at tage de piller som får ens pik til at gro?? 2: Hvor kan jeg købe de piller henne? Både i butiker og på internette? 3: Er der andre måde at få sin pik til at gro på UDEN piller og den slags? altså lige som frugt får ens negle til at gro.... Jeg syns at min pik har en helt fin størrelse og jeg har sagt til min søde kæreste at hendes sked former sig efter min piks størrelse.. men hun vil gerne prøve at få noget større ind.. og det er også helt fint med mig at hun gerne vil prøve det.. Vis du forstår ;-) Også er der lige en ting mere... Hvordan kan jeg slikke min kæreste bedst når vi er sammen vis vi bare gerne vil lege lidt :-) Mange hilsner Morten... Godt nytår og glædelig bag(h)jul :-D

Svar:

Hey den herre Morten

Tak for dine spørgsmål til Cyberhus, Lystværelset.

Det er godt at høre at du har en dejlig kæreste. Jeg har stor respekt for dig, at du søger hjælp for, at imødekomme hendes ønske. Jeg har også respekt for at din kæreste har modet og tillid til at spørge dig om det hun ønsker sig - nemlig en større pik. Det provokere mig samtidigt at hun beder dig om det! Din pik har den størrelse den har og der er ikke ret meget man kan gøre for at din pik bliver større. Man kan operere og det giver ofte ikke noget særligt godt resultat.

Ad1) Du kan ikke tage nogen piller så din pik bliver større. Det findes ingen piller der kan. Måske tænker du på impotenspiller som mænd med impotens tager for at få rejsning, det gør ikke pikken større. De har en del bivirkninger som bl.a. varme i brystet, stoppet næse, hovedpine, uro i maven.

Ad2) Ingen piller. Ingen netadd.

Ad3) Du kan prøve at lave bækkenbundsøvelser. Ved at vippe med pikken flere gange om dagen, det styrker dine musklerne i området. Der er nogle mænd der sige hjælper en lille smule på størrelsen. Din kæreste kan prøve at holde hårdt (ikke så hårdt at det gør ondt) fast omkring din pik ved roden, træk op og slip grebet lidt, træk op igen og slip grebet. Det skal være vådt! Nu bliver der pumpet blod ind i din pik, som får dine svulmelegmer til at vokse. Du kan evt selv prøve først så du præcist kan forklare og hjælpe hende:-)

Som sidebemærkning kan jeg fortælle dig at det er sund kost og især B- vitamin som får vores negle til at vokse.

For at imødekomme din kærestes ønske om at prøve noget der er større kunne du måske foreslå hende at I kunne bruge en dildo til hende, hvis hun gerne vil prøve noget der er større. Den kan købes på nettet og i pornobutikker.

Der er rigtigt mange måder at slikke en kvinde på og der er meget stor forskel på hvad og hvordan pigen kan lide det. Prøv at starte med at køre tungen (du kan også bruge rigeligt våde fingre) uden om hele hendes skede, lav cirkler rundt, varier trykket, blødt hårdt, i et stykke tid uden at røre de indre punkter i skeden. Det varmer hende godt op. Prøv at holde hånden omkring hele hendes skede og roter, klem, masser og bevæg skeden. Gå derefter til du ydre kønslæber og rør ved dem, husk det er bedst hvis det er godt vådt, og så går du til de indre kønslæber - "leg med dem" og se hvor blodfyldte de bliver, alt efter din tålmodighed går du til klitoris og skedeåbningen og massere, "napper", trykker, blidt, hårdt. Du kan sige til din kæreste at hun skal give lyde så du ved om hun vil have mere eller du skal fortsætte med noget andet.

Glædelig bagjul, hilsen Mette.