pikken

brevkassespørgsmål

pikken

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hejsa.. Hvis man gerne vil have samleje med en, skal ens forhud så være væk så man kan se pikhovedet helt?

Svar:

Hejsa.

Tak fordi du skriver.

Ja, det kan være en fordel at din forhud kan trækkes helt væk så du kan se dit pikhoved, ellers kan det godt gøre ondt når du har samleje. Sommetider kan det komme ad sig selv, hvis du er i seng med en pige. Det hjælper hvis den pige du går i seng med er våd, så derfor vil jeg råde dig til at tage det stille og roligt og sørge for at både du og pigen er varmet op før i har sex.

Lidt ekstra information om forhud.....Da du var barn beskyttede din forhud dit pikhoved, og mod at der kunne komme snavs op under. Nu er du ved at blive voksen og din forhud løsner sig. Hvis den ikke er løsnet helt kan du forsigtigt, med hånden, hjælpe den ned.

Nu er det vigtigt at du dagligt holder dig ren under forhuden hvor der samler sig talg og snavs som kan lugte grimt. Du kan vaske dig med en mild sæbe og lunken vand, og husk at skyld sæben godt af.

Hilsen Mette