pik str.

brevkassespørgsmål

pik str.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Er det normalt at have en pik der er 9 cm (stiv tilstand) når jeg er 13 år?

Svar:

Hej med dig!

Der er rigtig mange drenge, der tænker rigtig meget over det her med om deres penis har en normal størrelse. Og det er super du spørger.

Det er sådan at drenges penis - ligesom resten af kroppen - bliver ved med at vokse indtil de er omkring 18-20 år. Derfor kan din penis også nå at ændre sig rigtig meget de næste år.

Det er meget forskelligt hvor hurtigt drenge udvikler sig, og fx hvor hurtigt deres penis vokser - om den vokser meget i starten af puberteten, eller måske først vokser når man bliver ældre.

Derfor er din penislængde helt normal i din alder - du er stadig i "voksealderen", og der kan nå at ske rigtig meget med hele din krop på de næste par år.

Jeg håber du kunne bruge svaret.
Venlig hilsen Janni