Pik str.

brevkassespørgsmål

Pik str.

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg er en dreng på 12 år jeg ved ikke om min pik er normal jeg har vild lange hår på klunkere men min pik er ikke så stor er det normalt HJÆLP MIG

Svar:

Hej med dig...

Jeg tror der er rigtig mange drenge der tænker over størrelsen på din pik og det er helt normalt.

Alle pikke er forskellige og der er både tykke, tynde, skæve, lange og korte. Men det vigtigste for dig lige nu er nok, at du er slet ikke færdig med at vokse, så om du har en lille eller stor pik, er alt for tidligt at svare på.

Prøv lige at læse denne her artikel på sexlinien.dk. Den fortæller lidt om hvad gennemsnit er, hvornår du er udvokset og en masse andre sjove ting..

Omkring det med hår, så begynder du nu at få hår på pikken og klunkerne og det er også fuldstændig normalt. I starten kan nogle af hårende nok føles lidt lange..

kan du have det godt
Vh
Erroll