Pik størrelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej er min pik lille fordi den ikke er længere end16-17 cm i stiv tilstand. Et Er jomfru og bange for at når jeg skal have sex første gang, vil pigen kigge forkert da den ikke er ret stor ?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du er lidt nervøs, for drenge går meget op i penis størrelsen. Sjovt nok går vi drenge meget mere op i det, end pigerne gør:)
Men du har heldigvis ikke noget at være flov over, din pik virker endda til at være over gennemsnittet. Faktisk er en penis først færdig med at vokse, når man er i starten af 20erne og da ligger gennemsnittet på 12 – 16 cm.
Jeg kan stadig godt forstå, du kan være bange for den første gang, du skal have sex og det er helt normalt. Fordi det er noget helt nyt for en og man viser en ny side af sig selv, man aldrig har vist før. Men du behøver i det mindste, ikke at bekymrer dig om at din pik er for lille, for det er den ikke.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Med venlig hilsen Paw