Pik størelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg undre mig bare over, om 18 cm er for stort til de fleste piger. Det bekymrer mig ret meget, at jeg måske ikke vil kunne have sex ordenligt.

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Det er bare super du skriver ind i brevkassen. Som du skriver er du bekymret for din pik-størrelse, og om den er for stor til, at kunne have ordentlig sex. Jeg vil starte med at sige, at det er jeg helt overbevist om, at du kan få, så det tror jeg ikke du behøver at bekymre dig om. Men selvfølgelig er din pik i den store ende. Pigers skeder varierer ligeså meget i størrelse, som mænds pikke.. Så det kommer jo også lidt an på den pige, du skal være sammen med. Men pigers skeder udvides også under sex, så det burde ikke være et problem for dig. Når det så er sagt, så kan man sagtens have sex uden at pikken skal helt ind i skeden, så altså behøves det ikke være det store problem hvis pigen har en lille skede. Jeg håber mit svar kunne afhjælpe din bekymring. Og ellers skriver du endelig bare igen:-)
Bedste hilsener
Mette