Pik Længde

brevkassespørgsmål

Pik Længde

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hejsa er det normalt at ens pik er 23.5 cm i stiv tilstand når man er 14 år

M.V.H ...

Svar:

Hej med dig

Forskellige undersøgelse har vist at gennemsnitstørrelsen på en pik har en længde mellem 12.9-15 cm. Det betyder altså at din pik er lidt over gennemsnittet og det kan både være fedt, men faktisk også lidt svært i forhold til at skulle have sex med nogle piger. Her kan du med fordel bruge lang tid på forspil og bruge glidecreme. Hvis det ikke er noget problem for dig, så synes jeg bare at du skal nyde det.

Venlig hilsen Marianne