Pik hår?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg er en dreng på 12 år som har en lille pik hvilket er normalt tror jeg. Men mine hår på nosserne er længere end min pik. HJÆLP MIG.... Er det normalt.. Godt nytår.

Svar:
Hej med dig.
Bare tag det helt roligt. Det er helt normalt at dine hår på nosserne er længere end din pik. Du er først lige begyndt din kropslige udvikling. Gennem din teenager alder vil du vokse dig større - vokse fra at være en dreng til at blive en voksen mand. Din pik, dine lemmer, overkrop, kæbe, strube mm vil vokse.
Hav tålmodighed i denne fase, - jeg ved det er svært men, det eneste du kan gøre.
Accepter din pik som den er og som den henad vejen bliver.
Godt nytår til dig også..
Hilsen Mette.