pik hår
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej cyberhus jeg skrev tidligere på ugen om hvordan jeg skulle barbere mig der nede ved tissemanden, det har jeg så gjort. men jeg har stadig meget små hår tilbage og det mener lidt om en skægstuppe. Er det normalt??? Hilsen drengen der har barberet sig der nede

Svar:
Kære dreng 13 år.
Det var ikke mig der svarede sidst, men derfor vil jeg alligevel rigtig gerne svare nu!
Lige nøjagtigt med det der handler om barbering, er der rigtigt mange holdninger. Hvis du vi høre min mening, så er jeg til hår og der er nok lige så mange holdninger til hår eller ikke hår som der er mennesker i verden! Så når du skriver at det minder lidt om skægstubbe dernede, er det helt rigtigt. Der er stubbe som du enten kan vælge at barbere væk eller lade vokse ud igen. Det bestemmer du. Hvad er normalt, er samfundsbestemt. I disse tider er det normalt at være hårløs! Jeg synes, at vi hver især må finde ud af om vi er til hår eller ej. Eller om vi er til hår nogle dage og lader det vokse en periode. Heldigvis bestemmet vi selv.
Bedste hilsner Mette.