Pik Form?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hejsa, jeg er en dreng på 15, og jeg syntes efterhånden at formen på min penis er træls.. Den har en ret så stor kurve nedad, og det gør at jeg bliver nødt til at onanere lidt "anderledes" end alle mulige andre.. Jeg vil bare vide om det er normalt at den ikke nødvendigvis er lige, og om du/i tror det vil blive et problem under samleje? Håber jeg får et godt svar

Svar:
Hej med dig..
Det er fint du spørger og som du sikkert allerede ved, så er der kæmpe stor forskel på pikke og hvor de drejer henad og hvor store de er. Du har så en der slår en kurve nedad og det er der ikke noget problem med. Man kalder det faktisk en krummerik :) Og det behøver slet ikke at betyde noget. Det er egentlig ret enkelt, hvis du kan onanere og have sex, uden at det generer eller gør ondt, så er det helt fint.
Hvis det skaber problemer eller gør ondt, så er det faktisk noget der kan opereres, men det er noget du så skal tale med din læge om først. Du kan læse lidt om pikke generelt her og der står også lidt om en krummerik.
Håber det gav dig svar nok..
Venlig hilsen
Erroll