pik

brevkassespørgsmål

pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 uge siden

hej jeg vil gerne barbere mig nede ved dilleren men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det. skal man bruge barbereskum?

Svar:

Hej med dig

Det må også være meget nyt for dig, så jeg kan godt forstå hvis du er i tvivl, om hvordan du skal barbere dig nede ved dilleren.

Penis er et meget følsomt sted og der vokser hår der fordi håret er med til, at beskytte den mod kulde og bakterier. Men mange af dem det vælger, at barbere den gør det fordi de syntes det ser bedre ud og det er helt i orden. jeg syntes du skal vide fordi området er så følsomt, så vil du nok opleve, de første mange gange vil komme røde knopper, som kan minde om bumser. Du vil også kunne mærke, at det kan klø helt vildt når håret begynder, at vokse ud igen, men det er helt normalt.

Når man  fjerner hår ved skridtet kan du vælge, at vokse det, på den måde får du meget mere hår væk. De fleste vælger dog, at barbere sig med barbermaskine eller skraber, fordi det nok er det letteste, men der er nogle ting man skal huske hvis du bruger skraber. Du skal for det første bruge et nydt skarpt blad og så er det en god idé, at have vasket dig selv med varmt vand, der hvor du skal barbere. Skraberen skal også helst ligge i varmt vand inden for, at give den bedste barbering uden alt for mange knopper på din krop bagefter. Det er også en rigtig god idé, at bruge barberskum, barbergele eller noget lignende, for det er også med til, at bløde din hud op, så du undgår mange knopper, lige som det varme vand er.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw