pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg har et problem. jeg har en rigtig stor pik, men kan ikke forhuden helt tilbage når den er stiv hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Det lyder til du har forhudsforsnævring, men det er ikke sikkert du behøver at gøre noget ved det. Da du er 13 år og lige er kommet i teenage årene, er det ikke sikkert at din krop er kommet helt i puberteten endnu. For når du kommer i puberteten, vil huden tit løsne sig lidt dernede, så det er muligt at trække huden helt tilbage.
Hvis du syntes det gør ondt, eller irritere dig at du ikke kan få det helt tilbage, så kan din læge hjælpe dig, ved at give dig noget creme som hjælper til med at udvider din hud.
Hvis du vide lidt mere om det, kan du læse om forhudsforsnævring her http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=22052
Håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw