Pik

brevkassespørgsmål

Pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

Hej. Min pik er skæv den bøjer lidt til venstre. er det normalt? Er det et problem? Kommer det til at blive ubehageligt for min kæreste når vi skal have sex

Svar:

Hej med dig Det er ikke sjovt at gå rundt og være i tvivl, om man er normal, så det er godt du skriver ind til os med dine tanker. Det er helt normalt, at en pik ikke er fuldstændig lige. Pikke kan være lige, skæve, krumme, bøjede - kort sagt er de lige så forskellige som kvinders bryster eller menneskers ansigter. Derfor er din pik også helt normal, selvom den bøjer lidt til en side. Medmindre den er meget krum, vil det på ingen måde være et problem for dig, og som jeg læser dit brev, er din pik på ingen måde meget bøjet; altså bliver det ikke et problem for dig. Når din kæreste og dig engang vil til at have sex, kommer det ikke til at blive ubehageligt for hende. Faktisk vil hun højst sandsynligt ikke kunne mærke, at du er "lidt til en side", så det skal du ikke være bekymret for. Nogle gange er det faktisk en fordel, at pikken bøjer lidt, fordi den så bedre kan ramme nogle af de erogene zoner i kvindens skede. Hvis du har lyst, kan du læse mere om pikke på sexlinjens hjemmeside ved at klikke på dette link: http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=29121 eller om krummerikker på http://www.sexlinien.dk/default.aspx?ID=29136 Håber, du kunne bruge mit svar Kærlig hilsen Tanne