Pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Cyberhus, hver evig eneste gang der bliver stillet et spørgsmål om Drenges pikke og om det er nok til at gøre en pige tilfreds, får vi aldrig et konkret svar.
min pik er 7cm i stiv tilstand, er det nok til at tilfredstille en voksen kvinde?
og er det normalt at have hår på selve pikken?
venlig hilsen den ivrige:)

Svar:
Hej med dig
Grunden til at vi ikke altid svarer så konkret på det spørgsmål, er fordi det er meget individuelt. Pikke er forskellige og det samme er pigers skeder. Det betyder altså at en mindre pik kan føles godt for én pige, mens en anden pige slet ikke kan mærke noget. Nogle piger kan få rigtig ondt ved store pikke, mens andre kun kan lide dét. Der er altså ikke noget der er bedre end andet, når det kommer til pikstørrelsen, fordi det også handler om den pige man har sex med.
Når det er sagt er der selvfølgelig blevet lavet undersøgelser på gennemsnitstørrelsen på pikke, men de kommer også frem til forskellige resultater. Nogle undersøgelser mener at gennemsnitsstørrelsen er mellem 12,6-15 cm, men andre mener at det er mellem 10-20 cm. Det er altså en fuldt udvokset stiv pik der er tale om, og det er den først når man er i 20'erne. Men gennemsnit siger ikke så meget, og derfor kan din 7 cm's pik sagtens være stor nok til at tilfredsstille en pige.
Hår på pikken er desuden helt nomalt. Mennesker har hår på hele kroppen, der er bare steder det ofte er mere usynligt end andre. Det har ingen betydning for sex om der er hår eller ej, det handler mere om hvad man synes er flot.
Jeg håber du kunne bruge mine svar.
Venlig hilsen Marianne