Pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej cyberhus jeg er en dreng på 17 der hele tiden er liderlig og har sindsygt lyst til sex hele tiden rendt ud sagt bare kneppe hele tiden ved ikke om dette er normalt er også helt vildt liderlig i skole tiden men der kan man jo ikke bare spørge en pige fra klassen om vi skal kneppe det jeg gør ef jeg spiller pik hele tiden det er ved at blive lidt trætne jeg drømmer om at få den suttet af for første gang men har ingen kæreste eller noget hvad skal jeg gøre der ser også en utrolig masse porno men kan man jo ikke blive ved med. Ps vil gerne hvide hvad normale størrelsen på en 17 årig drengs pik er syntes min pik er volsom stor og skal lige siges har også tit fået spørgsmålet om hvorfor jeg ikke bare køber en luder hvor gammel skal man endelig være for at købe sådan en håber i vil svare god dag :)

Svar:
Hej med dig..
Lad os starte med det korte svar...ja du er helt normal :)
Når man er 17 år er det fuldstændig normalt at være mega liderlig og tænke på sex...og som du skriver, drømme om at få et blowjob og bare have lyst til at kneppe hele tiden. Og grunden er, at du er teenager og din krop er fyldt med hormoner der pisker rundt i kroppen på dig. Men det er også fordi det er nyt og spændende, mange af ens venner snakker måske om det og man ser måske også porno som du gør, og ja, så får man jo vildt meget lyst til at prøve det selv.
Så intet unormalt der... desværre kan man jo ikke lige selv bestemme hvornår og med hvem, fordi pigen skal jo også have lyst til dig. Og tit sker det når man finder en sød pige, som man bliver kærester med eller møder en til en fest, som også har lyst til at prøve nogle ting af.
Så mit råd til dig er, at fokuserer mere på at finde en pige du kan lide og lære hende bedre at kende og måske finde sammen som kærester. Så kommer sex`en af sig på et tidspunkt. Så det handler om tålmodighed og det skal nok komme.
Indtil da, er det jo fint at onanere og se porno, men som du skriver kan det jo også blive lidt kedeligt i længden. Og så spørger du om en luder er en mulighed.
Det er ikke lovligt at købe eller sælge sex, hvis man er under 18 år og derfor må du lige vente lidt endnu, men ellers er det da en mulighed.
Og så det sidste omkring en normal størrelse på en pik for en fyr på 17.. det kan man ikke rigtig sige noget om. For det første er man først fuldt udviklet som 18/19 årig og for det andet er der så stor forskel på størrelser, at det er umuligt at sige. Man plejer at sige, at det normale er mellem 10 og 20 cm. lang, og så er der nogle der peger i en retning, nogle er tykke og tynde osv.. Prøv at læse mere her.
Jeg håber jeg fik svaret på dine spørgsmål og fint du spørger..
Venlig hilsen
Erroll