pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej cyberhus jeg har en kærste på 13år. vi har tit sex også selv om loven forbyder det. det er som om at hvis jeg kommer for langt op i hende gør det ondt på hende. jeg passer på hver gang vi har sex ikke at komme for langt op i hende. jeg syntes ikke selv jeg for noget ud af at have sex med hende. tror ikke jeg for ogasme men det gør hun. kan en drengs pik komme for langt op i pigen sådan at det skader?

Svar:
Hej Dreng 14 år
Du kan ikke skade din kæreste fysisk, men det er muligt psykisk, da kroppen husker, så derfor er det meget vigtigt at dig og din kæreste for talt sammen om hvad der er dejligt og knap så rart, det er vigtigt at man stoler på hinanden og føler sig tryg ved hinanden, så sex bliver afslappet og skønt, istedet for noget der bare skal overstås.
Nu ved jeg ikke hvad stillinger i laver, men det kan være muligt at du rammer livmoder halsen når i dyrker sex, det er ikke skadeligt, men kan gøre rigtig ondt.
Jeg vil anbefale jer begge at koncentrere jer om hinanden og så lave nogle andre ting og på den måde udforske hinandens kroppen og sammen finde frem til hvad der er rart og knap så rart, i er i puberteten og derfor er kroppen stadigvæk under udvikling og  derfor ikke klar til sex endnu.
Venlig Hilsen
Sascha