pik

brevkassespørgsmål

pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej hvor længe må der gå uden stiv penis som 18 årige

Svar:

Hej med dig

Der er slet ingen regler eller normale antal dage for hvor tit en penis bliver stiv. Der kan gå fra timer til flere uger....måske måneder. Det hele afhænger af hvordan man har det, hvilke tanker man går rundt med og hvad man tænder på.

Der kan sagtens være periode, hvor der er meget stille i bukserne... måske er man bare ikke særlig glad i en periode og tænker måske på alt andet end sex og frække ting. Der er også forskel på mennesker og nogle drenge de får stiv penis når de skal have sex med et andet menneske eller måske onanere, men ellers sker der ikke meget.. Og det er helt normalt.

Hvis du føler du er ophidset og egentlig gerne vil have have stiv penis og at du måske prøver at onanere eller er sammen med en pige/dreng og ikke kan få rejsning, så er det helt fint at gå til lægen og lige spørge.

Men nu skriver du ikke så meget, men det lyder til at du måske tænker, at når du er ung så skal den stritte rimelig meget. Det behøver den ikke.:)

Venlig hilsen
Erroll