piger

brevkassespørgsmål

piger

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Cyberhouse jeg er en dreng å 12 år som har spærgsmål: 1. Er det normalt at være tiltrukket af flere piger på engang? 2.Er det normalt at være intresseret i piger kønsdele 3. Kan man lave en køns opration? MVH Dreng 12år

Svar:

Hej med dig, Drengen på 12 år.

Jeg vil gerne prøve at besvare din spørgsmål så godt jeg kan.

1.Ja, det er helt normalt at man kan være tiltrukket af flere piger på én gang.

2.Nu er jeg ikke helt sikker på, hvad du mener, når du skriver at være interesseret i pigers kønsdele. Jeg tænker at du mener om der er normalt at være tiltrukket af piger rent seksuelt og have lyst til at røre ved dem. Det er helt normalt, at man som dreng er interesseret i det.

3.Man kan godt få lavet en kønsoperation. Men det kan man først efter man har haft mange samtaler med en psykolog og en læge. Hvis man er under 18 skal man også have forældrenes tilladelse til det. Dem der får lavet en kønsoperation, får oftest først lavet det efter de er fyldt 18, for der er man langt mere sikker og kan bedre træffe et valg, om man virkelig vil have lavet sådan en operation eller ej.

Mange hilsner Sine