piger

brevkassespørgsmål

piger

brevkassespørgsmål af
Anonym

hvor mange huller er der i en fisse ?

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå hvis du er i tvivl, det er nemlig ikke altid let at finde ud af det modsatte køn. Heller ikke når man skal finde ud af, hvordan de er bygget nede ved fissen.

Jeg ved ikke helt hvor meget du ved om det, så vil starte med at forklare, at fissen sidder en smule længere fremme end røvhullet. Men den er ikke en del af det, selvom den er tæt på.

Selve fissen er det hul som penis skal op i og det er der kun et af. Den fører fra skeden/fissen op til livmoderhals og så videre op hvor æggestokken sidder ved pigerne. Men ud over det hul som er fissen har de i toppen af indgangen urinrøret siddende, hvor tis kommer ud. Men det er så lille at der ikke skal noget ind der.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw