Pige og porno
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Kan en pige godt se porno, og er der noget klamt/ulækkert over at se porno? Er det normalt? JA jeg ved godt at alt, eller meget af det der foregår i pornofilm ikke har stik til virkeligheden. Mvh mig, og MANGE TAK hvis i gider at besvare dette spørgsmål!

Svar:
Hej med dig. Piger kan godt se porno, det er endda blevet mere og mere almindeligt at piger ser porno. Så der er ikke noget specielt over det. Det er almindeligt at se porno, de fleste drenge bruger porno af den ene eller anden art, mens mange piger som sagt, også er begyndt at tage pornoen til sig. Om det er klamt eller ulækkert at se porno er der mange forskellige meninger om. Nogle mener at det er klamt/ulækket, mens andre mener at det undertrykker kvinden på den ene eller anden måde, andre igen synes det er kedeligt. Så er der mange der synes at det er fedt eller helt fint, så det er blevet op til det enkelte menneske, at skabe sig en mening om porno. Håber du kan bruge mit svar. Venlig hilsen Lisa