Pige 13 år

brevkassespørgsmål

Pige 13 år

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

hej jeg vil gerne have en kæreste,men kender ikke nogen jeg er interesseret i.

Svar:

Kære du

Jeg kan godt forstå du godt kunne tænke dig en kæreste. Det er en helt naturlig del af det at blive ældre og komme i puberteten. At man bliver mere interesseret i sin egen seksualitet og alt det her med kærester.

Det med at finde sig en kæreste er lidt noget specielt noget. Det vigtigste er selvfølgelig at man finder en man rigtig godt kan lide...en man er interesseret i og har nogle helt særlige følelser for.

Jeg tror ikke det er noget man kan tvinge til at dukke op...det skal ligesom komme af sig selv.

Det behøver ikke at handle om at man skal møde helt nye mennesker. Man kan også blive interesseret og få helt nye følelser for en anden hvis man lærer dem at kende på en helt ny måde.

Lige meget hvordan det sker så er jeg sikker på at det nok skal ske. Der skal nok dukke nogen op (nye eller nogen du allerede kender) som du kan blive forelsket i og blive kærester med. Nogen får deres første kæreste i din alder og andre finder måske først en kæreste når de er blevet voksne. Der er ikke så meget andet at gøre end at være tålmodig og så være åben overfor de mennesker man møder...en dag kommer der helt sikkert én der overrasker, og måske bliver din kæreste.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål