Pervers eller forelsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg går i 9.klasse og går i klasse med en pige med kæmpe bryster og ofte nedringet trøjer på lårkort nederdel læderstøvler, hun tænder mig vildt meget men jeg kan sagtens bruge en halv dag på at kigge på billeder af hendes smukke ansigt og håbe på at vi finder sammen Hilsen A

Svar:
Hej A.
Tak fordi du deler dine tanker med os i Cyberhus.
Jeg synes også det er skønt at dagdrømme, fantasere og blive tændt. Jeg synes slet ikke det er perverst, tværtimod er det helt normalt;-)
Det kan være meget grænseoverskridende at tage skridtet og tage kontakten med hende, hvis det er det du har lyst til. Der er altid den risiko, at man bliver afvist, men det er en del af spillet. Du har garanteret studeret hende og lagt mærke til nogle detaljer- måske har hun en speciel måde at kaste med håret på, hendes smil, hendes måde at sidde og læse i sin bog el.lign. Dette kan du bruge hvis du har lyst til at komme i kontakt med hende. Hun vil kunne lide at du har lagt mærke til hende.
Prøv at have øjnkontakt, giv hende komplimenter, hold dig tæt på men samtidig afstand, skab opmærksomhed omkring dig og vær god ved dine klassekammerater.
Måske vil nogle af disse råd medvirke til at hun får øje på dig og ser hvor god en fyr du er, og at I finder hinanden!
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers må du skrive ind igen.
Sommerhilsner Mette.