Pervers
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Er jeg klam ligger om natten og onanere til piger jeg kender og ikke kender
er det normalt at onanere i en strømpe i sengen ?

Svar:
Hej med dig
Når man er ung, kan det godt føles som om, man gør noget, der er forkert eller perverst, så det er rigtig godt, du skriver ind til os med dine tanker.
Helt kort er mit svar: Nej, du er ikke klam. Det er helt normalt at onanere til alle mulige forskellige ting og personer, fordi det kun er fantasien, der sætter grænser. Man kan også godt tænke på personer, man faktisk ikke rigtig kan lide, men som man alligevel bliver tændt af at tænke på. Det helt fantastiske ved at tænke på nogen, når man onanerer er, at de aldrig får det at vide. Derfor kan man sagtens forestille sig en masse ting, som er helt okay, fordi det bare er i fantasien, man forestiller sig det. Fordi du tænker på en pige, du kender, betyder det ikke nøvendigvis, at du er vild med hende. Det kan bare være, du bare havde lyst til at onanere til tanken om hende lige netop dén aften.
Til dit andet spørgsmål kan jeg sige, at det er MEGET normalt at onanere i en strømpe. Når man får udløsning kommer der tit sæd og sædvæske ud, og det kommer nemt til at svine. Så er sokken meget god at bruge, fordi den ligesom griber det, der kommer. Så behøver man ikke tænke på at gøre rent bagefter. Derfor er der rigtig mange drenge, der vælger at onanere i sokker, underbukserne, en t-shirt eller alle mulige andre ting.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kærlig hilsen
Tanne