Penisstørrelse
brevkassespørgsmål af
A
15 år
Hej. Jeg er en dreng på 15 år, som er lidt i tvivl om min størrelse. Jeg måler cirka 8-9 cm i slap, og 14-15 cm i stiv. Jeg har den mest fantastiske kæreste, som jeg kun kunne drømme om at give det bedste. Derfor er jeg lidt i tvivl om det er nok til at kunne give hende ordentlig nydelse? Og eventuelt få hende til at elske det.

Svar:
Hej med dig
Din bekymring er ganske almindelig. Jeg er faktisk ret sikker på at alle drenge i din alder har bekymringer omkring størrelsen.
Du kan være helt rolig. Din penis er fuldstændig almindelig, og jeg er sikker på at din kæreste sagtens kan have en god oplevelse. Først og fremmest fordi en god oplevelse med sex ikke rigtig har noget med størrelsen at gøre. At man er glad og tryg ved den man er sammen med og er rigtig tændt er langt vigtigere faktorer.
Men altså...en fuldt udvokset penis er gennemsnitligt mellem 10 og 18 cm. Så din ligger lige i midten, og er som sagt fuldstændig som den skal være.
Mange hilsner
Niels-Christian